Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Συνεργασία Facebook - MySpace γιατί... είναι πολλά τα λεφτά Άρη

Κάποτε το κοινωνικό δίκτυο MySpace κατείχε την ηγετική θέση στις προτιμήσεις των νέων, μέχρι που το Facebook του «έκλεψε» τα πρωτεία. Τώρα, το MySpace, αναγνωρίζοντας ουσιαστικά την πρωτοκαθεδρία του ανταγωνιστή του, αποφάσισε να ακολουθήσει διαφορετική στρατηγική, αυτή της συνεργασίας, με στόχο να διατηρήσει τους φίλους του και να κερδίσει νέους.

Η νέα υπηρεσία «Mashup with Facebook» επιτρέπει στους χρήστες του MySpace, μέσω της ιστοσελίδας τους, να συνδέονται στο λογαριασμό που έχουν στο Facebook. Επίσης, οι χρήστες του MySpace θα μπορούν να μοιράζονται τις ψυχαγωγικές προτιμήσεις τους με φίλους τους στο Facebook.
Και οι δύο εταιρείες δήλωσαν ότι η συμφωνία τους δεν έχει οικονομική διάσταση. Οι αριθμοί, όμως, λένε πως οι εκπρόσωποι των εταιριών μάλλον μας λένε ψέμματα: Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών eMarketer, το μερίδιο του Facebook στο διαφημιστικό τζίρο που διοχετεύεται στα online κοινωνικά δίκτυα, αυξήθηκε στο 50% το 2010 από 36% το 2009, ενώ του Space μειώθηκε από 32% σε 19%. Είναι πολλά τα λεφτά Άρη, για να τ' αφήνουμε να μας φεύγουν δεξιά κι αριστερά...

0 σχολίασαν: